nummer1

Alla inlägg den 20 april 2010

Av Pia Jakobsson - 20 april 2010 19:00

Morgonen börjar med att Vasco skriker klockan 5 på morgonen!!

Och rusar till köket i hopp om att få mat....men matte är såå elak låter han få vänta lite. Och Elliot han hänger på så dom två ligger i köket och väntar...lite söta är dom!!

Idag har jag faktiskt börjat ge honom lite mera mat vet inte riktigt hur mkt man ska lägga till...har gett ca 1/2 dl till.

Hoppas de kan lugna hans iver   



Vi har ju börjat försöka lämna honom ensam lite (ca 5min) de går så där...vi har tänkt att han ska få vara i köket för han vill väldigt gärna bita på kablar och allt som finns!!

Man får lite dåligt samvete när man hör honom yla och sedan lämnar han inte min sida. Så jag hoppas lite i smyg att Jonas inte ska behöva börja jobba ännu....

Annars har vi varit ute på landet och sprungit lite...och lite träning så klart!! Fick spåra lite efter köttbullar...

Vi har oxå provat på att klippa klorna svårt att få honom att ligga still bara men annars gick de bra.


Elliot har fått vila idag från agilityträning. Försökte träna skvallerträning på honom när vi såg en hare men han struna helt i mig den var mkt roligare.... 

Ovido - Quiz & Flashcards