nummer1

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Pia Jakobsson - 31 maj 2010 21:51

I lördags morse packade jag bilen och åkte iväg till Olands bk utanför Uppsala. Tyvärr så fick vi inte inget vidare roligt väder ösregna nästan hela dagen.

Men de gick bra för mig och Elliot ändå. I A1 kom vi 2:a och tog våran första pinne!!

Och efter flera timmars väntan så var det dags för debut i H2. De gick mindre bra, kände redan på banvandringen att han kommer att ta fel tunnel öppning. Jajamen så rätt jag hade!!


Sedan styrde vi bilen mot Hedemora för att övernatta i Majas stuga. Och där var även Malin/Vegas och Sanna/Tijha/Älva/Pippi. Där vart de grillat (mmm riktigt gott!!) och eurovision. Sedan blev de en tidig läggdags för att åka nästa dag till Dalafloda.


Och vilken tur vi fick med vädret sol hela dagen!!

Där tog vi våran andra pinne i A1!! H2 gick inte så bra. Början av banan blir Elliot biten i rumpan av nåt djur och kommer av sig och springer vid sidan av hoppet. Men de gjorde inte så mkt för sedan kommer en dum tunnel öppning som han tar fel!!

Med andra ord vi måste börja träna på dumma tunnel öppningar.

Vi fick även besök av Gizmo. Så stor han har blivit. Tyvärr hann jag inte träffa dom så mkt skulle precis gå banvandring och sedan var det nästan min tur.



Vill även gratta Maja som hade en riktigt flyt tog pinne med alla hundar!!

Och även grattis till Sanna och Älva.




Ovido - Quiz & Flashcards