nummer1

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

Sol & Bad...

Av Pia Jakobsson - 8 juni 2010 15:36

Vilken skön helg de har varit. 

I söndags vart vi bjudna på mat hos svärföräldrarna som bor ute på landet. Super gott var de!! Medans hundarna sprang och jaga vatten låg jag och sola lite....skönt!! Sedan åkte vi till bryggan och bada. Men de var liiite för kallt så jag bada bara fötterna. Men Elliot simma å simma å simma...

Vasco vågade gå riktigt långt ut den här gången...

Jag passade på att fota en massa med nya kameran som vi ska köpa av Malin. De är så roligt att fota utan att behöva svära för att alla bilder blir suddiga. Nu behöver jag bara lära mig hur jag ska göra när jag vill ladda upp dom.


Har funderat på vad jag ska välja som uppdrag att lära Vasco...

Kunde till slut bestämma mig. Ska försöka få honom att komma med saker åt mig, han vill helst springa iväg. Eller lämna leksaken nånstans.


 
 
Liza, Lotus &Pax

Liza, Lotus &Pax

10 juni 2010 10:09

Kul m ny kamera! Ser fram emot många, fina simbilder på vovvarna när du lärt dig allt och fått Vasco att bada också ;)

http://www.lizashundar.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pia Jakobsson - 21 oktober 2012 22:09

Idag var jag och Vasco och tävla lydnads 2:an i Arboga. Var väldigt osäker på hur det skulle gå, för jag har knappt hunnit träna honom under veckan (för mycket jobb just nu). Körde igenom honom på det han har varit mest osäker på, rutan och hoppet. S...

Av Pia Jakobsson - 8 januari 2012 21:39

Idag har varit en såndär dag som man har hunnit göra en massa och känts så där skönt! Började morgonen med en skön lång frukost, sedan vart det slipning och spackling. Medans de skulle torka åkte vi till klubben för lite träning. Hade tänkt träna...

Av Pia Jakobsson - 1 januari 2012 12:13

Hur gick 2011 års mål då.... Elliot - Ja han vart skadad så det vart inte så mycket för honom att tävla.   Vasco - Tävlat i Lk1 precis som planerat. Startade hoppklass i augusti, agilityklassen var vi inte klara för att starta. Men ingen pinne ...

Av Pia Jakobsson - 19 september 2011 11:08

En morgon medans jag sitter och pluggar kommer Vasco med kopplet till mig, först reagerar jag inte men sen kommer jag på åå han vill ge den till mig :). Super glad rusar jag upp och ska ge belöning, så klart är all korv, köttbullar slut så de får bli...

Av Pia Jakobsson - 22 augusti 2011 14:23

I fredags packades bilen för att spendera helgen i Frövi. Det regnade massor när vi kom fram och det var bäcksvart, och så klart hade både jag och Maja glömt ficklampa. Så i mörker och med hällregn skulle ett tält sättas (som jag aldrig gjort tidigar...

Skapa flashcards