nummer1

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Pia Jakobsson - 16 augusti 2010 21:35

Helgen som var var vi i Märsta-Sigtuna på agility. På lördagen var vår tur först på eftermiddan så vi fick lite sovmorgon....skönt!!

Hoppklassen gick inte alls så bra. Den var lite klurig visste inte riktigt hur jag skulle göra på vissa ställen. Och de gick ju som de gick.

Man kan väl säga att de var bra uppvärmning för agilityklassen. Där tog vi våran andra pinne i agilityklass2!! Så jag åkte hem väldigt nöjd!!

På söndagen vart de tidig morgon då klass2 börja. På agilityn klanta jag mig helt. Elliot sprang helt rätt de var ju den tunneln jag visa fast att han skulle i den bredvid....vad man blir irriterad på sig själv!!

Som tur var så tog vi en pinne i Hoppklassen!!! Så de rädda dagen...

Men de var riktigt roliga och vissa kluriga banor!!


Lilla vasstanden har hunnit blivit 6 månader!!

  

 

     

Ovido - Quiz & Flashcards