nummer1

Alla inlägg den 5 november 2010

Av Pia Jakobsson - 5 november 2010 09:07

Helgen som var kom min syster med sin familj på besök. Väldigt mysigt att träffa dom har inte träffat dom sen i påskas. Vasco vart super glad när han fick se att han fick en kompis Judith. Judith är en galen vorsteher, så dom två har det varit fart på. Medans Elliot har tyckt att dom är jätte jobbiga.

Selma hade med sin lilla Tindra (som är en råtta). Jag är ju inte så förtjust i såna. Och till min förtvivlan rymde Tindra. Men som tur var hittade vi henne tillslut och hon hade inte blivit uppäten.

  

    


Äntligen har min skola oxå börjat. De är mycke hundträning och plugga. 

Och där i mellan ska man hinna jobba och göra lite andra saker.... 

De som är bra är att jag kan kombinera plugga med att umgås med mina vänner.

Ska försöka bli bättre på att blogga....

Ovido - Quiz & Flashcards