nummer1

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Pia Jakobsson - 9 december 2010 20:22

I tisdags åkte jag och Maja med vovvarna till Kungsörs Hund Arena.

Där fick vi även sällskap av Tina och Marianne.

Vilken lyx att få träna agility inomhus!!! Som vanligt hade jag glömt kameran så de vart inga bilder. Men maja har filmat oss lite.

De var riktigt roligt och de kändes så bra med båda.


Vasco fick träna lite starter och kombinationer. Sen prova jag att köra banan som vi hade gjort. Och de gick mycket bättre än jag trodde att de skulle göra. Jag började bara med några hopp hinder och belöning. Men sedan körde vi kanske en 7 hinder och de gick super bra!! Han hade bra focus när vi körde fler hinder efter varann.

Och gungan började vi även med.


Elliot var bara glad över att få träna. Stackarn har inte fått så mycket träning den senaste tiden. Balansen gick väl så där. Har börjat hoppa på kontakten (uppfarten). Så där ska jag prova något annat.

Annars kändes det bra.


  



Skapa flashcards