nummer1

Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Pia Jakobsson - 5 januari 2011 10:02

Ska börja med att summera 2010.

Som var ett jobbigt år, hände lite tråkigheter. Men det har funnits lite ljusglimtar och tur är väl det. En av dom största glimtarna var Vasco som stormade in i vårt liv. Och vi hade en underbar vecka på gotland med goa vänner!!


Elliots mål 2010 var att bli uppfl. 2 i både hopp o agility och att starta i rallylydnad.

Agilityn lyckades vi med nu har vi bara en pinne kvar att ta i både hopp o agility för att bli uppflyttade till 3:an!!

Vi lyckades även tävla i rallylydnad en gång. Och de gick ju över förväntan.



Vasco 2011

Börja med att röntga och ett Mh. Och kanske göra operationen på honom (tag bort kullorna som ligger i magen)har inte bestämt mig ännu.

Agility: Ska vara klar för tävling i aug. Hoppas på att kunna ta  minst en pinne i varje.


Lydnad: Starta i kl1.


Sök: Vill tävla men kommer nog inte att göra det i år.


Vallning: Både jag och vasco behöver lära oss mer. Skulle vilja gå en kurs.



Elliot 2011


Agility: Ska bli uppfl. till klass 3.


Rallylydnad: Bli uppfl. till nästa klass.



Jag själv hoppas att jag ska klara av alla prov så att jag kan bli godkänd massör i oktober. Och för att kunna fortsätta min utbildning.



Presentation

Pia Jakobsson Elliot & Vasco

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Kategorier

Senaste inläggen

Vasco's syskon

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards