nummer1

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Pia Jakobsson - 3 februari 2011 15:16

Så där då var tiden bokad för Vascos röntgen och vacc.

Och Elliot sak få bli undersökt på Redog.

Härligt känner mig effektiv idag!!

Försökte mig på att ta en promenad med hundarna men de gick inge vidare. Så då tänkte jag att jag åker förbi klubben och tittar hur det ser ut där. Parkeringen bara blänkte, kände att de kunde finnas en risk att jag skulle fastna med bilen där. Så då vart det en sväng ut på landet för hundarna så dom kunde springa lite i skogen och på åkrarna. Men någon träning vart det inte de är alldeles för haaalt!!

Men ikväll ska dom få träna i ridhuset.

Jag har skola hela helgen roligt för mig!! Längtar efter att få lite massage!! Kommer att bli en lugn helg för hundarna med andra ord...så på söndag kommer jag att ha en galen Vasco!!

Skapa flashcards