nummer1

Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Pia Jakobsson - 12 maj 2011 22:14

Har inte skrivit på jätte länge!! Känns som att jag kanske måste uppdatera lite iaf....

Vad händer då? Massor!!

Vasse har fått göra MH, och det gick jätte bra! Så nu är det fritt fram bara. Gjorde ett litet "prova på tävling" i lydnad, gick inte alls bra. Men nu vet vi vad vi ska träna på.

Agility säsongen är ju här och de kliar i hela min kropp vill oxå tävla!!!

Men träning går framåt, running kör vi nu på balansen har hittills gått bra bara några få missar. Men jag insåg idag att min kondis, ja jag har ingen. Så nu blir det lite intervall träning och löpning. Om jag ska kunna hänga med vasstanden.

Vi har även spårat lite har kollat in tävlingar i okt.

Sedan har jag hur mycket som helst i skolan två prov att plugga till + en massa behandlingar som måste göras.

Och där i mellan lite kurser och ett jobb som man oxå har. Men snart är det semester, längtar!!!

Skapa flashcards