nummer1

Alla inlägg den 19 september 2011

Av Pia Jakobsson - 19 september 2011 11:08

En morgon medans jag sitter och pluggar kommer Vasco med kopplet till mig, först reagerar jag inte men sen kommer jag på åå han vill ge den till mig :). Super glad rusar jag upp och ska ge belöning, så klart är all korv, köttbullar slut så de får bli nyponsoppa.

Sedan fortsätter de han hittar mer och mer grejer som jag kan få, och de roliga är att han sätter sig brevid och väntar med saken i munnen tills jag tar den. Mattes fina kille!!


Nu är även sista agilitytävlingen gjord. Var så nära att nolla!! Men han valde att inte ta dom sista pinnarna i slalomet, han hade lite brottom till tunneln som kom efter. Men annars väldigt bra flyt och de känns så bra!! Synd att de måste ta slut precis när vi kommit igång.


Ovido - Quiz & Flashcards