nummer1

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Pia Jakobsson - 2 april 2010 11:24

Är uppe i Övertorneå hos mina förädrar och firar lite påsk.

Helt själv, så jag tänkte att jag skulle passa på och få sova ut lite (nu när man inte behöver gå ut med ngn hund) men nej då halv 8 slår man upp ögonen och är hur pigg som helst!! Så de var bara att tassa upp och ta en kopp kaffe.

Skönt att de är på väg att bli vår hemma, för här är de snö så att man knappt ser ut....

Men jag måste säga att jag saknar min lilla kille de är lite tomt...man vet inte vad man ska göra. Men de är tur att min syster kommer snart med sina vildingar till hundar...

Men medans jag väntar så tittar man på lite valpbilder...tyvärr så har pappa inte bredband så de blir inga valpfilmer....

Vill önska er alla en Glad Påsk!! Och ät en massa påskägg nu!!


Ovido - Quiz & Flashcards