nummer1

Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Pia Jakobsson - 7 mars 2010 19:02

Igår var det dags för årets första tävling i örebro. Och det var första gången vi körde inomhus.

Men min lilla kille skötte sig super bra. De var trångt och mycke hundar

men han brydde sig bara om matte   


Och jag var ju lite fundersam om han skulle ta kontaktfälten, för de är ju de som har varit vårat problem att han vill helst bara springa på och hoppa över. Men han var duktig och tog dom bra, jag var jätte nöjd över han insats. Tyvärr så var det ju jag som inte tänkte till....

Efter balanshindret så är det mening att jag ska dra med honom och göra ett framförbyte för att sedan ta hopp hindret som står parallelt med balanshindret. Men som vanligt har jag för brottom och gör framförbytet alldeles för nära balanshindret och han tror att han ska ta det en gång till....

Trots allt så var jag nöjd!!

Meningen är att jag ska lägga ut en film från tävlingen...  

Men vet inte riktigt hur man gör....hmmm måste få hjälp av Maja

Ovido - Quiz & Flashcards