nummer1

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Pia Jakobsson - 1 februari 2011 14:19

...hur har det gått till. Tyckte det nyss var jul. Men det är väl skönt att tiden går fort då betyder det ju att våren är snart här.

Idag har vi varit uppe på klubben och kört ett running pass. Gick bättre den här gången. Titta inte på mig alls utan fokuserade framåt.

Sedan körde vi ett litet lydnadspass försökte filma med kameran men gick inte så bra. Ska ta med mig videokameran nästa gång.

Gick bra, tränade på att han skulle få mera fart på inkallningen.

Elliot fick träna på balansen, gick bra. Har även börjat träna in ett runt på honom och påmminde honom om back. Han har blivit väldigt fixerad i leksaken de har han aldrig brytt sig så om. Fast jag tycker ju att de är bra.

Nä nu ska jag gå och spela lite wii har blivit lovad att jag ska få spö av Nico får väl se...


Ovido - Quiz & Flashcards